Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вървежа. Идеи!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Един добросъвестен колега ме светна, че азбеста е канцерогенен. Така че този вариянт отпада за мен. Добре че ми го каза на време....
    Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
    Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщение
      Един добросъвестен колега ме светна, че азбеста е канцерогенен. Така че този вариянт отпада за мен. Добре че ми го каза на време....
      термолентите, който се продават, не са от азбест - наистина е забаранен от доста години. Ако искаш да правиш нещо, има теми в Форума - стоманени колектори, портване на глава, олекотена шайба, валове, чип....и още доказани и недоказани неща.
      Last edited by rossenvn; d.m.y г., 22:17.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

      Comment


      • #33
        Олекотената шайба ми се струва доста приемлив вариант. Сега, ако ми препоръчаш къде в София могат да ми я направят като хората и за колко пари горе доло ще съм ти много благодарен, че като си знам късмета все попадам на "майстори"
        Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
        Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

        Comment


        • #34
          ама нали знаеш че трябва и чип да и сложиш иначе файда от шайбата няма по добре надупчи маховика
          sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
          Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

          И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
          Ramstein - Benzin
          https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

          Comment


          • #35
            Точно това ми е мисълта. Чип + шайба и евентуално един хубав спортен филтър в кутията, като само за филтъра все още се колебая дали да слагам
            Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
            Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщение
              Точно това ми е мисълта. Чип + шайба и евентуално един хубав спортен филтър в кутията, като само за филтъра все още се колебая дали да слагам
              Темата се изроди малко, искаше топлия въздух само да изгониш, а сега вече за силов тунинг се говори
              За чип - OEM
              За лека шайба - ФЕРАРИСТ
              156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

              Comment


              • #37
                Вярно. Изродих темата доста. Сега вече поне знам кой за какво да търся. А предполагам, че ОЕМ или ФЕРАРИСТ би трябвало да са доста напред с материала и относно проблема с топлия въздух. Ще им драсна по едно ЛС. Мерси за инфото
                Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
                Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

                Comment


                • #38
                  При подобен спад в мошността... смени горивен филтър (ако имаш) и свещи

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщение
                    Вярно. Изродих темата доста. Сега вече поне знам кой за какво да търся. А предполагам, че ОЕМ или ФЕРАРИСТ би трябвало да са доста напред с материала и относно проблема с топлия въздух. Ще им драсна по едно ЛС. Мерси за инфото
                    Моля, за нищо!

                    Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                    При подобен спад в мошността... смени горивен филтър (ако имаш) и свещи
                    Няма горивен, а свещи да сменя само ако наистина има защо....все пак са цифра!
                    156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                    Comment


                    • #40
                      Свещите съм ги сменил преди 12000км. с NGK laser platinum. Няма как да е от тях според мен
                      Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
                      Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

                      Comment


                      • #41
                        1. Ако искаш да получиш вървеж от свещите смени и кабелите! Свещите са по-скъпи от обикновените, но ако знаеш къде да търсиш цената е 2 пъти надолу от тази която ви дават по магазините.

                        2. За изолация на колектора си се продава специална термолента. Нейната функция не е само да намали температурата под капака, а да държи висока температура на изгорелите газове, за да могат да излизат по-лесно. Потърси в чичо гугъл. Трябват ти между 10 и 15 метра. Ако вземеш черна, трябва да я намокриш и тогава да я навиеш по колекторите.

                        3. От шайбата има ефект и без чип, но най-добре е ако се комбинират нещата. Чип, шайба и изолация на колекторите.

                        Аз също съм намислил подобни подобрения. Като остане време и пара ще ги направя и ще пиша има ли ефект, но би трябвало да има! Ако ме изпревариш пиши и ти. Успех!

                        ---------- Post added at 15:07 ---------- Previous post was at 15:04 ----------

                        А как беше след смяната на свещите? Живна ли колата? Кабелите смени ли? И последно - какви ти бяха старите свещи?
                        www.t-auto.bg

                        Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                        Comment


                        • #42
                          Старите свещи пак си бяха NGK и като ги смених колата живна малко. А иначе до средата на Юни мисля да съм готов с тези неща, които изброи по - горе
                          Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
                          Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

                          Comment


                          • #43
                            Според мен това са ъпдейти, които сигурно имат ефект, но не са необходими за нормалната работа на двигателя. И моята 156-ца е така - в повечето време върви като някоя нормална кола среден клас 1.6-1.8, без да се усеща че има 155 коня под капака. Докато е студена обаче върви супер (но пак от време навреме, не винаги). И така е от доста години. Компресията - ок (около 12 на 4-те цилиндъра), грешки няма, нови хубави свещи, чистене на дюзи, МПХ, дебитомер - имам си колекция от нови оригинални... не знам вече какво остава - може би да сменя ЕКУ-то и вариатора и бенз помпа, но вече не ми е приоритет, че си имам друга ламя за изхранване.
                            '05 166 V6
                            '98 156 2.0 TS ex ...

                            Comment


                            • #44
                              С читав вариатор тръгва по-добре в ниските - пробвано!
                              www.t-auto.bg

                              Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                              Comment


                              • #45
                                Това за читавия вариатор и аз знам, че е така. А ако му се сложи един рмонтен комплект на вариатора понежа моя се е поразтракал освен, че за известно време ще е по тих се чудя дали поне малко няма да се усети ралика и във вървежа - в ниските обороти имам предвид де?
                                Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
                                Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

                                Comment

                                Working...
                                X